Ryhmäliikunta

Varaa paikkasi jumppatunneille tästä linkistä! 

Kevään 2022 jumpat päivittyy pian…

Koronatilanteen vuoksi ohjatut ryhmät eivät toistaiseksi kokoonnu. Virtuaalijumpat ovat käytössä!!!

 

VIRTUAALISESTI :

 

PILATES JA JOOGA / Saila

Pilates- ja joogaharjoittelu sopii niin kuntoilua aloitteleville, kuin aktiiviliikkujillekin. Pilates ja jooga parantaa ryhtiä ja lihastasapainoa. Liikkeet ovat turvallisia ja jokainen voi tehdä liikkeet omassa tahdissa. Siksi myös nivelvaivoista kärsivä voi hyötyä näistä.

VATSA-PAKARA / Peppi

Tällä tunnilla vatsa-, pakara- ja reisilihakset vahvistuvat ja kiinteytyvät! Helppo mutta tehokas jumppa!

KUNTONYRKKEILY / Peppi

Tehotunti heille, jotka haluavat vauhtia ja hikeä!

Kuntonyrkkeilyssä harjoitellaan nyrkkeilytekniikkaa ilman välineitä. Tunnin lopussa lyhyt lihaskunto-osio.

KAHVAKUULA / Peppi

Kahvakuulan avulla kuormitetaan toiminnallisesti kaikkia lihasryhmiä. Sopii kaikille kuntoilijoille!

DYNAAMINEN VENYTTELY /Peppi

Lihakset kaipaavat aktiivista venytystä. Dynaamisilla, aktiivisilla liikkeillä kehosi vahvistuu ja notkistuu!

Virtuaalijumpat ovat käytössäsi kaikkina salin aukioloaikoina, jolloin ei ole ryhmäliikuntaa!