Ryhmäliikunta

Varaa paikkasi jumppatunneille tästä linkistä! 

MAANANTAI                

18.00-18.45       BODY&STEP 45’/ Manna

Body & Step tunti sisältää musiikin tahtiin tehtäviä askelsarjoja step-laudalla tai lattialla, sekä lihaskunto-osion.

TIISTAI

17.30-18.20       CIRCUIT 50′ / Tommi

Circuit-tunnilla tehdään toiminnallista lihaskuntoharjoittelusta kuntopiiri-tyyppisesti.

18.30-19.00        KEHONHUOLTO 30′ /Tommi

Kehosi tarvitsee hoivaa. Kehonhuolto-tunnilla saat jumittuneet lihakset rentoutumaan ja nivelet notkistumaan.

KESKIVIIKKO

17.30-18.00      HIIT 30′ / Saila

HIIT on lyhennys ”High intensity interval training” menetelmästä. Rasva palaa ja hiki tulee!

18.00-18.50        PILATES 50′ /  Saila

Pilates-harjoittelu sopii niin kuntoilua aloitteleville, kuin aktiiviliikkujillekin. Pilates parantaa ryhtiä ja lihastasapainoa. Liikkeet ovat turvallisia ja jokainen voi tehdä liikkeet omassa tahdissa. Siksi myös nivelvaivoista kärsivä voi hyötyä pilateksesta.

TORSTAI

17.00-17.30         VATSA-PAKARA 30′ / Peppi

Tällä tunnilla vatsa-, pakara- ja reisilihakset vahvistuvat ja kiinteytyvät! Helppo mutta tehokas jumppa!

17.30-18.15         KUNTONYRKKEILY 45′ / Peppi

Tehotunti heille, jotka haluavat vauhtia ja hikeä!

Kuntonyrkkeilyssä harjoitellaan nyrkkeilytekniikkaa ilman välineitä. Tunnin lopussa lyhyt lihaskunto-osio.

18.20-18.50         DYNAAMINEN VENYTTELY 30′ /Peppi

Lihakset kaipaavat aktiivista venytystä. Dynaamisilla, aktiivisilla liikkeillä kehosi vahvistuu ja notkistuu!

SUNNUNTAI

18.00-19.00    KUNTOSALI-CIRCUIT 60′ /Tommi

 

Virtuaalijumpat ovat käytössäsi kaikkina salin aukioloaikoina, jolloin ei ole ryhmäliikuntaa!